Студентський портал

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Без категорії

УДПУ – ТВІЙ КРАЩИЙ ВИБІР! ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ПРОКОНСУЛЬТУЄ

https://udpu.edu.ua/vstup

Правильний вибір професії та навчального закладу – запорука життєвого успіху. Наш університет готовий допомогти у цьому доленосному виборі та стати Твоєю Alma mater. Не вагайся! Вступай до нас! Саме тут ти проведеш свої найкращі роки!

 

Довідково 

ЯК НЕ  ДОПУСТИТИ ПОМИЛОК ПІД ЧАС ПОДАЧІ  ВСТУПНИХ ДОКУМЕНТІВ

Директор Державного підприємства «Інфоресурс», яке є адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти, через яку відбувається реєстрація електронних кабінетів вступників Оксана Бєлік розповідає про помилки, яких необхідно уникнути абітурієнтам під час подачі вступних документів в електронному вигляді.

  1. Вступники намагаються реєструвати кабінет на неіснуючу або заборонену в Україні адресу електронної пошти. Окрім прямих заборон на російські сервіси. Також через неуважність вступники можуть плутати літери або цифри в адресі своєї скриньки. Тому, по-перше, будьте максимально уважні під час заповнення форми, а, по-друге, використовуйте для реєстрації пошту, точно дозволену в Україні, наприклад ukr.net, i.ua, gmail.
  2. Ще одна поширена ситуація – коли в шкільному атестаті та сертифікаті ЗНОне співпадають дані вступника: ПІБ та/або дата народження тощо.

Якщо в документах є такі розбіжності, то створити електронний кабінет неможливо. Тобто вступнику варто заздалегідь порівняти дані у сертифікаті та атестаті. У разі виявлення розбіжностей (помилок), одразу зверніться: якщо в атестаті – до школи, якщо в сертифікаті ЗНО – до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

  1. Якщо ви маєте пільги (спеціальні умови) для вступу, то скористатись ними можна тільки у разі подачі документів в паперовій формі. У такому разі непотрібно реєструвати електронний кабінет, звертайтесь до приймальної комісії вишу. Подані через електронний кабінет заяви не розглядаються для вступу за пільгами.

Більше про це є в наказі МОН № 1378 від 13.10.2017 року «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань прийому на навчання до закладів вищої освіти».

  1. 4. У системі електронного вступу існують вимоги до формату та розміру фото і сканкопій документів, які завантажують вступники. Будь ласка, перед завантаженням переконайтеся, що документи збережені в форматах JPG (JPEG, PNG), максимальний розмір кожного файлу – до 1 Мб.
  2. Щодо сільського коефіцієнта. Цього року він діє лише для вступників, які зареєстровані в селах не менше 2 років до подання заяв про вступ та які в рік вступу здобули повну загальну середню освіту в школах на території сіл. Цей коефіцієнт не поширюється на селища міського типу.

На сьогодні у системі ЄДЕБО відсутня можливість видалення/редагування довідки про реєстрацію у сільській місцевості. Тобто, перед її завантаженням вступнику треба переконатися, що вона відповідає встановленому зразку (Додаток №13 до постанови від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» ). Після подання першої заяви інформацію в кабінеті змінити неможливо, тому переконайтеся у її коректності до подання заяви.

  1. Особливо уважним також варто бути під час вибору конкурсної пропозиції та встановленні пріоритетності заявам для вступу на бюджетні місця. Адже як було зазначено у попередньому пункті, після подання першої заяви нічого змінити неможливо. Пам’ятайте, що на бюджет можливо подати не більше як 7 заяв на максимум 4 спеціальності. Кількість заяв, яку можна подати на навчання за контрактом, не обмежується.

 

 

 

 

Залишити відповідь