діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку:
соціально-психологічної адаптації;
здобувачів вищої освіти (відповідно до запиту особи та/або адміністрації);
анкетування студентів та викладачів;
профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі:
порушень у психічному та особистісному розвитку;
стресових та депресивних станів, суїцидальної поведінки;
девіантної поведінки молоді;
корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів вищої освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки:
тренінги (за запитом);
індивідуальне корекційно-відновлювальне заняття (відповідно до запиту);
навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості:
створення психологічного гуртка та робота в ньому;
консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу:
індивідуальні та групові консультації студентів, батьків, викладачів, кураторів (за запитом та потребою);
зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління:
співпраця з адміністрацією університету;
зустрічі з батьками студентів (за запитом);
участь у науково-практичних конференціях, семінарах, тренінгах (за потребою);
просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу: