Проект «Туристичні кластери 300+»

Проект «Туристичні кластери 300+» заснований на принципах ефективної соціальної взаємодії. Коли в певному регіоні, де всі зацікавлені в тому, щоб до них їхав турист, об’єднуються і за допомогою експертів створюють сучасний, цікавий туристичний продукт високої якості, безпечний і доступний для споживачів. У авторів проекту амбітна мета – за 3 роки створити понад 300 кластерів і всю потрібну інфраструктуру для їх ефективної діяльності. Створення десяти кластерів протягом п’яти років дасть можливість державі отримати додаткові 50 мільйонів доларів до бюджету. Розвиток кластерної туристичної економіки принесе від 800 мільйонів до 1,5 мільярда доларів інвестицій.

Десять кластерів – це 800 робочих місць у туризмі та суміжних галузях.
Учасники прес-конференції розкажуть про алгоритм створення та функціонування кластерів, економічні вигоди кластеризації економіки, плани найближчих освітніх заходів, процес подачі заявок для участі в проекті, приклади зарубіжного досвіду розвитку кластерів і внутрішнього туризму, наявні туристичні кластери в Україні, вигоду національних компаній від розвитку туристичних кластерів, схеми фінансування кластерів, створення бази унікальних туристичних об’єктів.
Внутрішній туризм, крім економічного зиску, може стати каталізатором для розв’язання питання зміцнення національної ідентичності, зменшення еміграції молоді, збереження культурної спадщини. Як це працює можна простежити на досвіді США в 1929-1930 роках під час Великої Депресії, в повоєнний час – на досвіді Німеччини та Ізраїлю, в 90-і рр. – на досвіді країн колишнього соцтабору: Польщі, Румунії, Хорватії, Естонії та Латвії. Нині щороку внутрішні туристи в США здійснюють понад 1 трильйон поїздок!
Децентралізація передбачає передачу відповідальності та ресурсів у регіони. Запущені процеси стратегічного планування розвитку територій. Дуже важливо спочатку закласти фундаментальні принципи сталого розвитку в ці плани і налагодити взаємодію між регіонами в різних галузях. Завдяки кластерного підходу відбувається зміна вузькогалузевого бачення підприємства в економіці регіону на комплексне використання групи взаємопов’язаних підприємств.
Одне з пріоритетних завдань проекту «Туристичні кластери 300+» – сформувати центральну та регіональні команди. По суті, це кризові команди, які під керівництвом кризового менеджера і за цілковитої підтримки лідера дають поштовх галузі.
Спікери:
– Юлия Алексеева, ініціатор проекту «Туристичні кластери 300+», голова робочої групи з розвитку сільських територій АЦ АСУ;
– Татьяна Тимошенко, голова Ради Всеукраїнської федерації роботодавців у сфері туризму України, член Платформи громадянського суспільства Україна-ЄС;
– Олександр Файнін, координатор і ментор проекту «Туристичні кластери 300+», президент БФ «Умань Тумороу».
– Денис Блощинський, Український рок-музикант, поет, лідер групи «Nesprosta», підприємець і громадський діяч. Співзасновник Івент-Агентства 42. Один з організаторів Леополіс Джаз Фесту, проекту «Ідентифікація», Фестивалю «З країни в Україну» і Київського міжнародного економічного форуму.
– Влада Литовченко – директор Вишгородського історико-культурного заповідника, кандидат історичних наук.
– Ousama Kafa – – президент L’kafa Group.

Докладну інформацію про проект шукайте на сайті: http://travelpeople.com.ua/

Друкувати

Залишити відповідь