ЯКІ ПОМИЛКИ НАЙЧАСТІШЕ РОБЛЯТЬ ВСТУПНИКИ

На сайті МОН оновлено інструкцію щодо роботи з електронним кабінетом вступника.Переглянути її, а також іншу потрібну для абітурієнтів інформацію можна у розділі Вступна кампанія 2018. В інструкцію додано інформацію про ті помилки, які можуть виникати у вступника під час реєстрації електронного кабінету в системі. Зокрема, вказано номер помилки, напис, що з’являється в електронному кабінеті, та порядок дій вступника. Наразі однією з найпоширеніших помилок вступників є неправильне зазначення адреси електронної пошти під час реєстрації. Через це вступники не отримують лист для активації кабінету на свою скриньку. Нагадуємо, що в такому випадку необхідно зареєструватися повторно на правильну адресу, але не раніше ніж через 24 години після попередньої спроби. За цей час першу спробу реєстрації з неправильною поштою буде анульовано і вступник зможе зареєструватися знову. Ще одна розповсюджена проблема – вступник кілька разів зазначає неправильний пароль під час входу в кабінет і система блокує його на три години. У такому разі в МОН радять одразу не вгадувати пароль, а скористатися сервісом «Забули пароль?» для його швидкого відновлення.

В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини допомагають абітурієнтам здійснити електронну реєстрацію, відсканувати та завантажити необхідні документи та сформувати «карту вступу». Фахівці інформаційно-консультаційного центру також надають детальні консультації щодо особливостей вступної кампанії 2018 року та проводять профорієнтаційну діагностику, інформують про освітні програми і спеціальності, за якими можна здобути вищу освіту в університеті.

Зазначимо, що реєстрація електронних кабінетів відкрита до 18-ї години 25 липня. Вступники можуть реєструватися самостійно у будь-який зручний для них час на сторінці https://ez.osvitavsim.org.ua/. Якщо ж з якихось причин абітурієнт не може створити електронний кабінет, в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини готові допомогти в цьому.

Інформаційно-консультаційний центр знаходиться в новому корпусі університету за адресою: вул.Садова, 28, І поверх, кімната 108.

Нагадаємо: для того, щоб створити електронний кабінет, абітурієнту слід мати електронну пошту, паспорт, сертифікат із результатами ЗНО, атестат, додаток до атестата та фото (3×4)

Для АБІТУРІЄНТІВ УДПУ
Деталі тут https://udpu.edu.ua/vstup   

 

Друкувати

Залишити відповідь